Tak nějak konec roku 2011 a začátek 2012

21.01.2012 21:21

Tak mi do fotogalerie - sommerovi.rajce.idnes.cz/Tak_nejak_prosinec_a_konec_roku_2011/ panička přidala konečně zase pár fotek, říkal jsem jí už mnohem dřív, ať tam něco přidá, ale je to s ní těžký. Já to vlastně tak nějak chápu, furt lítáme někde venku nebo po výletech a tak různě, proto se nedivím. Letos jsem docela dlouho čekal na sníh, ale nakonec jsem se ho dočkal, už jsem myslel, že snad ani nenapadne. Byl jsem na procházce v Adršpašských skalách, kam jezdíme docela často, protože to tam je fajn za každého počasí. Nikde nebyl sníh, ale tam jsem ho objevil. Dokonce se mi podařilo i prolomit led a kousek si zaplavat. Nějak jsem to ale nedomyslel a byla mě hrozná zima, až jsem to musel jít zkusit ještě dvakrát. Zahřál jsem se až v autě, no to zase byl nápad.
Vzpomněl jsem si, že minulý rok, krátce po tom, co napadl sníh, se taky rozbalovaly dárky. No a za pár dní se tak opravdu stalo. Měl jsem pod stromečkem takovou spoustu dárků, až mě to rozbalování pomalu přestávalo bavit. Ale zvládl jsem to.
Až ve fotogalerii objevíte fotku, kde hlídám Hrad, tak to jsem si zkoušel, jaká to je fuška. No, nechtěl bych tam stát a navíc -  furt na jednom místě bez hnutí. To opravdu ne To je pro někoho jiného…
To já si radši užívám na poli nebo někde poznávám nová místa, strašně moc jsem si třeba užil výlet na Karlštejn, který pořádala Lucka. Bylo tam spousta kamarádů, spíš teda kamarádek, což mě samozřejmě maximálně vyhovovalo, protože s klukama si tak nějak moc nerozumím. Prostě baby jsou baby!!! No, když jsem se mihnul kolem nich, tak jsem zaslechl, že takových výletů budou muset asi dělat víc, tak jsem na to zvědavej. Snad nebudu zase rok čekat, než uvidím ty moje „kočky“.

Tak se mějte Haf Haf, užívejte si jako já a zase sem někdy jukněte, jestli tady nemám něco nového.